două ore

9 November 2013 § 2 Comments

7.28

eu stau la bucătărie şi aştept să-mi fiarbă apa pe foc. vreau un ceai mare şi mult şi cu multă miere şi multă lămîie. mare şi mult.

decojesc încet o portocală şi îmi dau o întrebare la care sper singură să răspund sincer: vreau să o mănânc?

decojesc portocala mai departe şi mirosul ei se amestecă cu mirosul florilor violete de la bucătărie. de unde eu am atîtea flori violete?

la două uşi închise cântă matilda, eu aştept să fiarbă apa, mănânc potocală şi mă uit la ceasul de pe microunde.

îmi fac ceai negru, mare şi cu multă lămîie şi multă miere şi încep să citesc o carte.

la fiecare 15 minute mă desprind de carte, trag o închiţitură şi peste o oră jumate realizez că ceaiul mai are gust şi încă e cald.

mă duc la bucătărie, mă uit la ceas şi încerc să te mi te aduc aminte, natural şi cald, ca ceaiul meu.

mă întorc în cameră şi continui să citesc.

21.28

eu îţi scriu scrisori de dragoste

21.35

mă gîndesc că mi-aş dori mult şi tare de tot să petrec o săptămână cu tine, departe de oraş cu nopţi albe şi cu şezut pînă dimineaţa pe scările unei case vechi de ţară.

şi ce păcat că eu nu am surori care să mă înveţe de ce băieţi ar trebui să mă îndrăgostesc

§ 2 Responses to două ore

  • Si daca ai avea surori …nu s-ar schimba nimic.Tot trebuie sa suferi…ca sa inveti.

    • somnorica says:

      unele greseli pot fi evitate, cand mai primesti un sfat de la cineva. si daca acel cineva mai este foarte apropiat si ai incredere in el, chiar te poti considera foarte norocos.
      ca sa inveti, nu-i neaparat sa suferi.
      ce-i cu tendinta asta a tuturor de a crede ca e necesar sa suferi mai intati ca sa fii fericit?

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading două ore at Margantzovka's Blog.

meta

