dore-doruri-dori

10 December 2013 § 7 Comments

eu aş vrea să am pe cine ţine de mână.

în schimbul la luatul de mână eu m-aş oferi pe mine şi aş oferi mai mult decât am. aş oferi dragoste şi căldură şi lumină şi fericire.

ţi-aş povesti despre lucrurile care mi le imaginez stând cu piciorele sus pe pereţi, sau despre lucrurile care mă fac fericită, sau despre lucrurile căror le datorez lacrimi şi tristeţi sau despre doruri.
ţi-aş spune de ce îmi place să tac, de ce îmi place să dansez, de ce îmi place să mă gândesc la iubire şi drumuri. ţi-aş spune cum sunt eu fericită şi de ce am doruri.
ai cunoaşte lucruri pe care nimeni nu le ştie despre mine, nici măcar eu.

iar tu ai putea să vii încet spre mine, să mă iai frumos de mână, să mă cuprinzi şi eu aş începe să-ţi vorbesc la ureche, cu zîmbete şi şoapte înfundate.

bună seara

§ 7 Responses to dore-doruri-dori

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading dore-doruri-dori at Margantzovka's Blog.

meta

