despre putere şi suflete

8 January 2014 § 3 Comments

tu ştii cum eu mă uit la dânsul, de ce-i zâmbesc aşa, de ce-i vorbesc aşa

tu ştii asta foarte bine şi de aceea tu te uiţi în acel fel la el, îi zâmbeşti şi îi vorbeşti – ca să-ţi demonstrezi puterea, fără să-ţi asumi responsabilităţi şi emoţii.

eu aş putea face la fel cu persoana la care tu te uiţi mai blând şi căreia îţi place să zâmbeşti…

numai că eu asta nu fac, pentru că eu am suflet, sau cum se mai numeşte acea parte din noi care nu are nici nume şi nici chip, dar ne ţine în secret toate fricile şi dorinţele şi speranţele?

there is a special place for you in hell and a special finger

§ 3 Responses to despre putere şi suflete

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading despre putere şi suflete at Margantzovka's Blog.

meta

