înfloresc bujorii ş-obrăjorii.

28 March 2014 § Leave a comment

eu mi-aş dori ca tu să continui să mă atingi încet pe piele goală şi să observi cum mi se face pielea-găină din locul în care m-ai atins.

eu mi-aş dori ca să-ţi simt prezenţa aproape, să ştiu că tu eşti aici şi nu să adulmec obsedată orice urmă de parfum care aminteşte de al tău – pe scările blocului meu sau pe străzi la oameni necunoscuţi.

băibi, tu o să-mi vii cu flori de mac la prag. sau poate nu, poate ai să mă împingi şi o să mă ignori şi din când în când ai să mă atingi intenţionat ca eu să mă gândesc la tine, dar de fapt, eu tot timpul mă gândesc.

când eşti departe de mine şi mai ales când eşti alături.

tulips all over your dead soul.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading înfloresc bujorii ş-obrăjorii. at Margantzovka's Blog.

meta

