#Offlamare

27 June 2014 § Leave a comment

Despre dragostea mea pentru mare eu aş putea să vă povestesc necontenit, cum am şi făcut-o mai în fiecare postare, dar aici vreau vorbesc despre lucruri mai practice.

Am avut frumoasa ocazie de a petrece o săptămână la malul mării şi anume pe litoralul românesc, datorită unei campanii de promovare a litoralului şi a platformei MoldovaBooking.com, campanie iniţiată de Voyage Center Philipsky-Tour. Scopul acestui InfoTrip a fost de a uni 20 de bloggeri din Republica Moldova la mare, în România, pentru ca aceştia să facă cunoscut publicului moldovenesc, posibilitatea de odihnă în România, care, în acest an, vine ca un substituent Ukrainei.

Ce am vizitat, ce mi-a placut şi ce nu prea, citiţi mai jos:

1. Hotel Victoria ***(16, 17 iunie) Mamaia

Plusuri: Foarte aproape de mare, ieşi din hotel – treci drumul – eşti pe plajă.

Mult spaţiu la parter, fotolii şi sofale destule pentru toţi, televizor mare – perfect pentru fanii campionatelor de fotbal.

Minusuri: Loc de joacă pentru copii nu am văzut, dar administratoarea ne-a spus că organizează activităţi pentru copii.

Are un design sovietic, se simte istoria hotelului, care datează din 1961!

Oferta pe MoldovaBooking.Com

2. Hotel Phoenicia ****(excursie) Mamaia

Plusuri: Teritoriu amenajat extraordinar, cu multe decoruri, scaune, leagăne, terenuri de joacă pentru copii şi locuri de odihnă pentru adulţi.

Multe piscine pe teritoriul resortului + un bazin acoperit şi încălzit.

Camere cu un design foarte frumos, cu mult spaţiu şi lumină.

Minusuri: Pe noi ne-a prins ploaia şi am asistat la o experienţă, care şi pentru lucrătorii resortului a fost una neplăcută: multă apă, care nu are unde să se ducă, grădini şi decoruri inundate.

Oferta pe MoldovaBooking.Com

3. Hotel Melodia ****(18 iunie) Venus

Plusuri: În interior predomină multă culoare albă şi ferestre largi, care mie, personal, doar îmi bucură ochii şi îmi creează mereu o stare de bine.

Se cântă muzică live la cină.

Hotelul dispune de o sală de conferinţă, care are la rândul său mai multe săli, în caz de necesitate. Transportarea de la hotel la sala de conferinţă se face cu ajutorul autocarului hotelului.

Piscină foarte faină, cu mai multe despărţituri: pentru bebeluşi, copii şi adulţi.

Internet rapid la toate etajele şi în toate colţurile (cred că cel mai bun internet din toate hotelurile la care am fost)

Havuz cu luminiţe colorate, pentru iubitorii de astfel de frumuseţi (mama mea s-ar bucura :)))

Minusuri: Personal mai puţin prietenos şi deschis, foarte glamuros de felul său.

Sauna lucrează până la ora 20:00! Cine stă în saună la ora 17:00?. În Germania, la un hotel de 4 stele, sauna lucra până la 23:00 şi îi rugam noi să ne mai permită să stăm până la 12 noaptea şi ne permiteau.

Mâncarea cam slăbuţă pentru un hotel de 4 stele. Preţuri destul de ridicate pentru mâncarea preparată nu la un nivel foarte înalt.

Hotel Favorit ** (excursie) Venus

Hotelul este un hotel soră a Melodiei, cu condiţii în camere destul de asemănătoare ca în cele din Melodia. Hotelul de fapt, şi-a obţinut a 3-a stea, însă acest an oferă camere la preţuri de 2 stele. Pentru turiştii din Favorit se acordă tichete pentru facilităţile din Melodia, la un preţ suplimentar. Cum ne-au spus administratorii, în hotel e destul de frig, chiar şi pe timp de vară.

4. Hotel Delta *** (19, 20 iunie) Jupiter

Plusuri: Cred ca e preferatul meu din toate hotelele în care am stat, pe lângă Phoenicia.

Foarte mult spaţiu chiar şi în hol şi în camere. Mobilier destul de comod în cameră, cu multe sertare, care pentru o femeie sunt numai binevenite.

Loc de joacă la calculator şi PlayStation, la un preţ suplimentar.

Sala de conferinţă integrată în hotel, adica nu trebuie să mergi nicăieri înafara hotelului, chiar dacă te duce cineva cu maşina, tot e mai comod să nu ieşi din hotel pe ploaie sau vânt.

Mâncare delicioasă, vin bun!

Muzică live, în fiecare seara cântau Gaşca de acasă şi cântau foarte frumos.

Dansatori care ne-au bucurat în fiecare seară!
O primire excepţională, de asta cred că mi-a şi plăcut atât de mult, pentru că uneori nu contează toate facilităţile, ci atmosfera în care te poţi simţi extraordinar şi ca acasă.

Minusuri: Eu nu am găsit minusuri! 😀

Hotel California *** (excursie) Jupiter

Hotelul e soră cu Delta şi la aceleaşi 3 stele, oferă şi o piscină, la care atenţie! turiştii din Delta au acces gratuit 😀 Hotelul are o privelişte foarte frumoasă la mare şi este un pic mai aproape de mare decât Delta, însă e un curent foarte puternic în mai tot hotelul şi în camere.

Şi denumie faină are 🙂

5. Hotel Dorna *** (21 iunie) Mamaia

Plusuri: Aproape de mare, la 5-7 minute de mers. Pentru mine asta e aproape, în comparaţie cu fetele care se jăluiau că e departe şi până ajungi îţi trece pofta de mare.

Piscină destul de bună, cu barul mereu deschis 🙂

Mâncare gustoasă şi îngheţată în all inclusiv, ceea ce nu am mai văzut prin România.

Calculatoare cu acces gratuit

Minusuri: Paturi care se mişcă cum te pui pe ele!

Lipseşte liftul. La primul etaj te mai urci cu bagajele, dar când stai mai sus ce faci?

Hotel Modern **** (excursie) Mamaia

Aceeaşi Dorna. Mare diferenţă între aceste hotele surori nu prea am văzut. Mâncare gustoasă, cam aceleaşi condiţii în camere, piscină + este lift!

Hotel Savoy **** (cină) Mamaia

Nu am reuşit să vedem hotelul, doar am cinat în el înainte de SuperKombat, despre care am să vă povestesc în următoarea postare. Mâncare gustoasă, restaurant foarte spaţios şi cu privelişte minunata la mare, muzică live şi animatori pentru a vă ocupa copiii. De asemenea, sunt terenuri de joacă pentru activităţile cu copiii, alături de o piscină drăguţă.

Cam acestea sunt impresiile mele despre hotelele în care am reuşit să ajungem cu bloggerii. Preferinţele mele cred că sunt vizibile şi eu ofer o stea în plus pentru Hotel Delta din staţiunea Jupiter şi Phoenicia Resort din Mamaia, care mi-au plăcut mult anume pentru atmosfera specială pe care o creează.

Vă amintesc că această călătorie a fost realizată de Voyage Center Philipsky-Tour şi MoldovaBooking.Com, prima platformă de booking online pe litoralul românesc în Republica Moldova.

Anunţ interesant: Dacă doriţi să vă petreceţi o săptămână pe litoralul românesc, vă îndemn să participaţi la concursul organizat de MoldovaBooking.Com pe facebook (detalii aici).

De asemenea, dacă apelaţi la serviciile Voyage Center Philipsky-Tour şi MoldovaBooking.com, spunând că v-aţi decis din recomandările mele, primiţi 10 % pentru odihna pe litoralul românesc!

Tagged: , , , , , ,

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading #Offlamare at Margantzovka's Blog.

meta

