mesaj pentru un nou început

31 December 2014 § Leave a comment

dragi cititori ai acestui blog
vin cu un ultim mesaj în anul care iaca iaca se termină și eu așa de mult am profitat de el.

vreau să vă anunț că am citit, am călătorit, la mare am fost, am întîlnit oameni faini, m-am îndrăgostit de vreo 3 ori, am zburat cu avionul și m-am implicat într-o mulțime de chestii frumoase, care îmi fură o mulțime de timp și de care îmi e așa de greu să mă dezic.

plus la toate, ca bonus, mi-am creat un blog nou. mai serios. mai matur. pe care am să scriu mai mult despre călătorii și marketing și online. citiți, urmăriți-mă și acolo, comentați, criticați.

acest blog mai rămâne, pentru când mă va păli inspirația să scriu texte lirice sau să vă mai urez ceva frumos.

vă doresc în 2015 să citiți, să călătoriți, să vă duceți la mare, să cunoașteți oameni clasnîe, să vă îndrăgostiți, să zburați cu avionul pentru că e tare frumos acolo sus și să vă băgați în toate lucrurile minunate care vă înconjoară.

eu vă cuprind cu drag, să nu uitați de margantzovka pentru că ea nu dispare tam-nisam și să aveți un an 2015 foarte luminos, plin de dragoste și de tot ce vă doriți așa de mult!

+ să văd cehia, da asta cam tot e acolo!
La mulți ani!

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading mesaj pentru un nou început at Margantzovka's Blog.

meta

