o! salut panda!

25 June 2015 § Leave a comment

la sfârșit sigur arăt ca o pandă

pentru că

am uitat să mă demachiez.

stau în baie plină cu apă

și urmăresc cum burta mea vine la suprafața

unde dispare apa?

azi în stație

mi-am închipuit

fiecare femeie goală

și știți voi ce…

noi, chiar și cele mai ”grase” dintre noi,

nu arătăm așa de rău.

mi-am lustruit călcâile

și era cât pe ce

să cad în cap. sau în fund.

drop it like it’s hot.

mă gândesc la al câtelea mesaj el îi scrie ei

și apoi

la câte luni au trecut

de când tu mi-ai scris.

mult?

principalu să nu uit nimic din ce mă gândesc cât urmăresc cum curge apa

undeva

pe undeva

o!

salut panda!

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading o! salut panda! at Margantzovka's Blog.

meta

